Mätt.

Nu är jag tillbaka, mätt och belåten! :)
 
Sähär mumsig mat fick jag:
 
(Ni ser mina snygga lånkalsingar där också)
 
Det är engångstallrikar, -bestick och -glas som gäller nu, är precis så jag klarar att diska stekpannan så jag kan laga enklare mat. Men måste ju säga att färdiga potatisklyftor inte är mycket att hänga i granen nu när man blivit bortskämd med att göra egna potatisar och morötter i ugn från grunden...
 
Träffade pappa på Maxi förut för att få hjälp av honom att handla. Vi passade på att ta en fika på Wayne's Coffe innan också, mysigt :) Jag vågade mig på en kaffe latte med choklad för att jag tycker det är dags att lära sig dricka kaffe vid 22 års ålder, men den var alldeles för söt... Tråkigt sånt. Är ju bättre om den är för besk istället för då kan man i alla fall göra något åt det genom att sockra lite själv.
 
 
 
Som ni ser var jag även på stan och fyllde på sockförrådet på H&M i förmiddags :) Var inne på jobbet och lämnade in mitt läkarintyg och då var jag tvungen att dra en liten repa på stan också.
 
Nu börjar det värka lite väl i mina armar så jag får ge mig. Hoppas ni mår bra och får en mysig kväll :) Det ska jag försöka med med hjälp av film och småostar, vindruvor och mörk choklad :)
 
Knus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0