God morgon!

God morgon!
 
Hoppas ni har sovit gott :) Jag satt uppe till 3 inatt och sedan drömde jag en massa konstigheter så kommer nog bli trött som en mört framåt eftermiddagen... Ska snart möta upp Marie, köpa tulpaner och sedan åka till farmor, hon ska bjuda oss på lunch. Mysigt :)
 
Försökte ta en cool outfitbild förut, men jag har verkligen inte fått kläm på detdär med att ta kort på sig själv med mobil och min vanliga kamera är död. Vet att Emil visade mig att man kunde vända kameran så den tog framåt istället typ... Får höra med honom.
 
Ni kan ju kika på den här söta katten sålänge, tills jag får bukt med fotandet :P
 
 
Träffade denhär keliga kissen på Aspö när jag var ute och gick i måndags. Den är nog van vid alla barn som är där och klappar för direkt när jag sträckte fram handen började den gosa :)
 
Invigde även den nya cykelbanan, men den var inte så trevlig för det kändes som man gick mitt på stora vägen bland alla lastbilar... :/ Fast det blev en lagom promenad när jag  gick genom Aspö hem så kanske får ta den fler gånger ändå.
 
Nu blev lunchen lite uppskjuten för Mohammed var tvungen att åka till banken så jag och Marie har inte bilen förrän han kommit tillbaka, trögt...
 
Hoppas ni får en fin dag!
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0