NYSTART

Hej kära blogg!

Nu har det gått en evighet sen jag skrev sist och jag funderar på en nystart här i bloggen, vore roligt att skriva här igen och lägga upp lite bilder. Startar upp det med en bild på min lilla hamster Molly som är ett nyskott i familjen sen sist :)



Idag har jag jobbat städ på Majoren och jag är helt slutkörd i hela kroppen och huvudet. Är glad att jag har mest receptionspass och inte städ så ofta för då hade jag lagt ner... :P Emil har ferre hemma hos sig ikväll så för mig blir det lite mys framför tvn och datorn istället <3 Men får lägga mig tidigt för imorgon är det frukost/städ-pass som gäller kl 7, fun fun. Nästan lika fun som att jag fick cykla hem från jobbet i spöregn idag...

Köpte mig en värstingtelefon härom dagen, trodde aldrig jag skulle ge efter och överge min Nokia men begäret efter internet (mitt uttag är ju sönder och jag har teleofonskräck = ingen kommer och lagar) och Wordfeud var för stort :P

Näe, nu ska jag skölja ur min inpackning ur håret, värma min baconpasta och sätta mig framför tvn. Förhoppningsvis blir det fler inlägg inom kort... :P

Knus och klem med snigelslem <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0