Torsdag.

Hamen... Sitter på komvux med Veronica nu och väntar på att min mattelketion ska börja. Hade nyss introduktion på historian, men var mest ovärt och fick inte så mycket klar het i hur kursen ska gå till.

Ska förhoppningsvis luncha med Marie efter lektionen och sen vid 14.30 har jag naturkunskap. Emil ska hämta mig efteråt och då ska vi hem till honom och ha myskväll med tacos och sen ska jag sova där och så skjutsar han tillbaka mig till skövde på fredag så jag hinner till min lektion klockan 8 :P

Mille ska ha ferre för sin gamla klass på fredag så det är därför vi hade myskväll i måndags och ikväll istället så vi får lite mys ändå <3

Börjar bli hungrig... Om min syster inte hör av sig får jag nästan sätta mig nånstans på stan och äta själv. Lite lakom deprimerat sådär.. :P Haha. Får nog ta och slå na en pling å höra hure blir.

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0