Sookie.

Råkade förresten köpa bok 1-5 av de svenska Sookie Stackhouse-böckerna för de fanns på rea på Maxi i fredags när jag och Emil var där.

Det fanns en stor låda med olika prisnedsatta böcker och när jag hittat en var jag tvungen att leta reda på fler, la ur en massa och verkligen gick in för letandet, haha :P Men tänkte att när de bara kostade 29 kr/styck kunde jag lika gärna köpa dem :P



Fast är besviken redan efter ett par sidor faktiskt, känns som ett lite för barnsligt språk. Ingen bra översättare alltså. Men jag ska fortsätta läsa sen när jag lägger mig och ge dem en ny chans :)

På tal om att läsa började jag läsa Harry Potter och De vises sten högt för Emil häromdagen, tycker synd om honom som inte gillar att läsa och tycker verkligen han går miste om så mycket :P Haha. Och jag tvingade honom inte som det låter, utan han tyckte faktiskt det var mysigt han också... :)

Kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0