Söndagen från helvetet.

Igår var det fan inte roligt att leva. Vaknade pigg och glad med Elin och Elias i Elins systers dubbelsäng men sen gick allt i stöpet. Började må illa och sen kräktes jag hela förmiddagen. Fick dessutom gå av bussen vid Barkvägen och kräkas bakom några garage, så jävla hemskt och pinsamt.

Kom hem tillslut och såg på film och åt frukost igen och fick leta fram en ny p-pillerkarta eftersom det jag fått i mig innan åkt upp igen. Så att säga...

Känns som om jag legat på marken och blivit sparkad på, är öm i hela magen och halsen. Ska aldrig mer dricka.

Var i skolan nyss och snart kommer Emil hit. Vi ska ha myskväll ikväll och laga mumsig mat. Behövs verkligen<3

Puss på er och hoppas ni hade en bättre söndag än jag <3

Kommentarer
Postat av: Josefin

UUuh, låter som mig i lördags, usch och fy för att vara bakis!!



Hihi, nej jag har inte klippt mig - det är min naturliga längd. Har nästan alltid löshår i (gammal vana som sitter i från när jag hade mycket kortare!)



XXX

2011-03-17 @ 04:33:08
URL: http://josefinstaaf.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0