Oooops.

Jag beter mig som om jag hade alla pengar i världen, idag beställde jag säsong 3 av True Blood, säsong 1 av Lost och Halv åtta hos mig-kokboken. Inte bra.


(Jag hoppas vid gud att de hinner byta omslagsbild till True Blood innan den släpps 25 maj :P)

Till mitt försvar får jag säga att Lost-boxen kostat 399 och nu blev min för 99 kr eftersom jag lagt varor för över 100 kr i varukorgen och då fick välja en tv-serie för 99 och när jag ändå beställde kunde jag likagärna boka True Blood för att slippa en massa extra frakt.

Sådeså... :P Och jag ser själv att om det inte funnits en liten smula dåligt samvete inom mig hade jag aldrig haft en så lång utläggning om varför jag gjorde rätt i att beställa produkter för över 500 kr :P Haha.

Men men. Idag har jag mest bara städat och tvättat. Håller fortfarande på att städa och nu ser man faktiskt större delen av golvet och bordet. Tro det eller ej... :P

Ska fortsätta städa nu. Har för övrigt dödsont i nacken och kunde inte simma imorrse, men var i skolan iafr och ikväll blir det förhoppningsvis vattengympa :)

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0