om min blogg.

Som ni kanske märkt tycker jag inte att det är så roligt att blogga längre. Händer inte så mycket i mitt liv just nu, jag mest väntar på att dehär veckorna ska gå så jag får nycklarna till min lägenhet (mindre än 2 veckor kvar nu), att snön ska försvinna och släppa in våren.

Det händer massa fint och roligt i mitt liv också såklart, men när det gör det och jag har något att skriva om tänker jag "men om jag inte skrivit på så länge kan jag lika gärna skjuta på det någon dag till" och då blir det aldrig av för när jag väl får blogglust har det gått för många dagar/timmar/minuter sen det roliga hände och då känns det onödigt att skriva in.

Hur som helst, jag satt ute på altanen idag och solade i cirkus en halvtimme. Det är lä på mammas och pappas altan så jag kunde sitta där i bara shorts och linne, helt knäppt och underbart :) Imorgon har jag bara en lektion på morgonen och efter det ska jag åka till Emil och sova hos honom. Det blir fint <3

Har även suttit och bläddrat i tapetkataloger de senaste dagarna och hittat några favoriter. Men det är svårt att veta om man väljer rätt, om de kommer passa tillsammans osv. Men det blir nog bra. Ska belöna mig själv med en ny kamera när våren kommit igång på riktigt också, då kommer nog blogglusten tillbaka lite mer..

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0