Min lägenhet.

Har efter många men fått en liten ritning på min lägenhet, fick mail av en på HSB idag:

"Hej igen
Ok. Här kommer ritningen. Jag markerade lägenheten med rosa färg. Syns dock svagt. Din lägenhet är nummer 6 på ritningen.
Hälsningar Camilla"

Blev verkligen full i skratt när jag öppnade bilden hon skickat med. "Svagt" var nog den värsta underdriften jag vart med om, man hade fan behövt ha ögon stora som bowlingklot för att se detdär rosa hon markerat :P

Men räknade iaf ut tillslut vad som hörde till min lägenhet och ringade in det, såhär ser det ut:



Tänkte att det kunde vara lite roligt för er att se :) Vet dock inte hur många kvadrat den är på men runt 38-42 skulle jag tro (Större än min och Emils lilla tvåa :P). Men jag vet iaf att balkongen är på 7 kvadrat :P

Kram på er <3


Kommentarer
Postat av: Jenny

Är mer lila än rosa. Men vad kuuwl :D

2011-03-09 @ 19:16:33
URL: http://fulanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0