Klar.

Nu är jag äääntligen klar med instuderingsfrågorna och har skrivit ut mina svar så jag kan plugga på dem med :) Ska nog belöna mig själv med att lägga mig och se på Mannen som kunde tala med hästar. Nostalgiii! ^^ Var ju bara 8 när den kom och tyckte den var sååå bra och gripande :P

Till Jenny:
Det var hon på HSB som målat jättesvagt med rosa, jag målade eget med lila efteråt eftersom man inte såg hennes :)

Imorgon har jag först matte på morgonen då vi går igenom det sista inför fredagens prov. Sedan ska jag träffa pappa, farmor och Marie och luncha på stan och sedan har jag mitt naturkunskapsprov. Nervöst! Men det ska nog gå bra :)

Godnatt på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0