Halv åtta hos mig.

Gissa vad jag hittade i brevlådan när jag kom hem nu i eftermiddags? Halv åtta hos mig-kokboken jag beställde igår. Här snackar vi snabb leverans! :D



Kunde inte låta bli att fota en Chokladtryffelpaj med passionsfrukt jag hittade på en av de första sidorna. Fyyy vad gott. Någon som är sugen på att baka (eller bara äta)? :P

Nu ska jag fortsätta bläddra och stå emot frestelsen att laga allt nu, haha :P Var för övrigt och köpte ett par promenad/jogginskor efter min lektion idag, har så ont i fötterna så det behövdes verkligen :)

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Sophie

Mmm de såg gott ut :D

2011-03-09 @ 10:05:12
URL: http://pinkordead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0