OOMPH!

Måste berätta en lite rolig sak... Fast nu slog det mig att det nog bara är roligt för mig och Linnea och så vitt jag vet läser hon inte min blogg :P Men i vilket fall som helst fick jag mig en chock förut när jag loggade in på Spotify, vilka ser jag längst upp på "What's New?" om inte bandet Oomph! Ett tyskt band som jag och Linnea alltid skrattade åt när vi var inne i vår period då vi alltid satt och tittade på The Blatic Music Channel.. :P



Blev lite förvånad haha, så nu sitter jag här och lyssnar på dem. Fina grabbar detdär.. Låter ungefär som Rammstein.

Puss på er, until we meet again.. <3
(Får upp en massa sånnadär citat när jag ska skriva hejdå :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0